RE: Telefonanlage registriert sich nicht auf Amtsleitungen |
|
Irgendwie werden die Probeleme immer schlimmer heute bekomme ich immer wieder Mails
trunk xxxxxxxxxxx@partner1.voipgateway.org of your account x*****is offline for more than 10 minutes now.
As a holder of a paid account normally no action is required, an update will be provided as soon as your provider gets online again.
As a holder of a free account you will need to save one of your settings (no matter which) and press the red bar to re-connect your trunk.
Best regards,
i-p-tel
---
Please do not reply to this email. This mailbox is not monitored and you will not receive a response. For assistance, log in to your PBXes account and choose the Support link.
Zudem disconnectet das Zoiper immer wieder...
DIe Festnetzaperate sind heute nur 1 mal rausgeflogen.
Dort merkte ich wenn sie eine gleiche Feste IP hatte nicht mehr connecteten alls ich denen eine neue IP Zuwies connecten sie zum System
This post has been edited 1 time(s), it was last edited by xar on 17.11.2020 at 17:38.
|