PBXes » English » Bugs » RE: Regular / After Hours doesn't appear to be working
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mhc
Grünschnabel


Dabei seit: 07.07.2010
Beiträge: 18

Regular / After Hours doesn't appear to be working Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       IP Information Zum Anfang der Seite springen

Hi,

I can't seem to get the regular / after hours feature working, I have the Regular Hours on my one and only incoming route set to '9:30-17:30' and 'mon-fri' but at this time (10.30 a.m. UK time) incoming calls are going to my After Hours destination and I've had to set the 'force regular hours' for the time being.

Is this a bug around timezones or something or am I missing something?

Mark

13.07.2010 11:30 mhcg ist offline Beiträge von mhcg suchen Nehmen Sie mhcg in Ihre Freundesliste auf
i-p
Super Moderator


Dabei seit: 14.01.2006
Beiträge: 4821

RE: Regular / After Hours doesn't appear to be working Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       IP Information Zum Anfang der Seite springen

You can check your call monitor if the calls show the right timezone. If not you can try clicking "Submit & Start" in Personal Data to reset your PBX.

13.07.2010 12:01 i-p-tel ist offline Beiträge von i-p-tel suchen Nehmen Sie i-p-tel in Ihre Freundesliste auf
mhc
Grünschnabel


Dabei seit: 07.07.2010
Beiträge: 18

RE: Regular / After Hours doesn't appear to be working Zitatantwort auf diesen Beitrag erstellen Diesen Beitrag editieren/löschen Diesen Beitrag einem Moderator melden       IP Information Zum Anfang der Seite springen

EDITED: Actually..... think I might have just spotted a typo in my time entry! Think it might be working smile Mark



Thanks for the prompt reply.

The date/time in the call monitor and the system log appear to be correct and I did try the Submit & Start option early this morning as I'd read that on another thread but didn't make any different, calls still getting routed to the After Hours destination.

Mark

Dieser Beitrag wurde schon 1 mal editiert, zum letzten mal von mhc am 13.07.2010 12:10.

13.07.2010 12:06 mhcg ist offline Beiträge von mhcg suchen Nehmen Sie mhcg in Ihre Freundesliste auf
 
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