PBXes » Deutsch » Warteschleifen, Sprachmenüs, Faxmail, Anrufbeantworter und Rufgruppen »
Print Page | Recommend to Friend | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
blu
Doppel-As


Registration Date: 17.09.2006
Posts: 108

Fragezeichen Rufumleitung nach Zeit Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

gibt es eine Rufumleitung nach Zeit??
wenn ja wo, ich hab sie nicht gefunden...

falls es sie nicht gibt, wäre es doch eine interessante funktion oder?

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by blu on 18.11.2006 at 04:45.

18.11.2006 04:45 bluegate is offline Search for Posts by bluegate Add bluegate to your Buddy List
i-p
Super Moderator


Registration Date: 14.01.2006
Posts: 4775

RE: Rufumleitung nach Zeit Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Standardmäßig wird der Ruf nach der unter "Allgemeine Einstellungen" festgelegten Zeit auf den Anrufbeantworter umgeleitet (falls dieser für die Nebenstelle aktiviert wurde). Es lassen sich aber auch Rufumleitungen nach Zeit über "Rufgruppen" einrichten.

19.11.2006 20:47 i-p-tel is offline Search for Posts by i-p-tel Add i-p-tel to your Buddy List
blu
Doppel-As


Registration Date: 17.09.2006
Posts: 108

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

ok, das mit den rufgruppen habe ich befürchtet,
so habe ich es auch gelöst...

dachte es ginge evtl. einfachen.
ok, danke :o)

19.11.2006 23:17 bluegate is offline Search for Posts by bluegate Add bluegate to your Buddy List
 
Post New Thread Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.2 © 2001-2004 WoltLab GmbH
English Translation by Satelk