PBXes » Deutsch » Erweiterungswünsche » 2 Votes - Average Rating: 5.00 2 Votes - Average Rating: 5.00 2 Votes - Average Rating: 5.00 2 Votes - Average Rating: 5.00 2 Votes - Average Rating: 5.00
Print Page | Recommend to Friend | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
tim


Registration Date: 01.01.1970
Posts:

Amtsleitungen ausschalten Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Sehr geschickt wäre es, wenn man Amtsleitungen ausschalten kann. Dann entfiele das Löschen und wieder anlegen mit gleichem Namen, Einstellungen etc. so man mal ohne PBX telefonieren muß...

23.06.2006 12:33 time is offline Search for Posts by time Add time to your Buddy List
phi


Registration Date: 01.01.1970
Posts:

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

also ich helfe mir damit, das ich einfach etwas hinter den anmeldenamen (also benutzername) bei der amtsleitung schreibe. damit ist sie auch wie ausgeschaltet...

23.06.2006 14:32 philipp is offline Search for Posts by philipp Add philipp to your Buddy List
tim


Registration Date: 01.01.1970
Posts:

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Danke für den Tip.

Ein Aktiv/Inaktiv-Button wäre aber natürlich schöner. Und wenn es diesen dann auch noch bei den Wählregeln gäbe...

23.06.2006 17:56 time is offline Search for Posts by time Add time to your Buddy List
 
Post New Thread Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.2 © 2001-2004 WoltLab GmbH
English Translation by Satelk