Von Soho zurück zum Free Account |
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Hallo
Ich werde meine Paypal Subsriction für den Soho Account nicht mehr verlängern. Für die Verwendung der pbxes Dienste reicht ein Free Account vollkommen aus.
Können sie mich bitte auf den Free-Account umstellen.
Danke
... Update 02.02.2011 ...
An pbxes / ip-tel support
Nachdem ich den Soho Account nicht mehr verlängert habe, erhielt ich vor kurzem untenstehendes Mail. Ich habe allerdings KEINEN zweiten Account.
Account 'skuster' ist der EINZIGE Account. Könnten sie das bitte bereinigen.
Vielen Dank
Hi,
we noticed that you created more than one account at PBXes.
That is welcome but also creates considerable load on our servers.
Better would be to stay under a single account as written in our
Terms of Service.
You can delete or upgrade the additional account
skuster
to paid within a week. Otherwise we are going to disable it.
Thanks for your cooperation.
Best regards,
i-p-tel
This post has been edited 1 time(s), it was last edited by sku on 02.02.2011 at 01:33.
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